Pages

Sunday, May 17, 2009

Fahaman Sekular & Falsafah sesat sudah menunjang dalam diri sebahagian Kita...

Pendapat dan pandangan bahawa politik adalah kotor di kalangan sesetengah kita ,wajib diperbetulkan .Yang kotor politik BN.Tak bertunjang pada prinsip.Prinsip Demokrasi pun tidak memandang,Prinsip Islam jauh sekali.Jadilah dia politik kotor.
Perlu bah wajib diingat Politik yang berprinsip adalah kewajipan,mengatakan sesuatu yang jadi asas dalam kehidupan sebagai kotor,apatahlagi yang berlandaskan prinsip wahyu, adalah fikiran mereka yang belajar sekerat jalan dan telah diresapi fahaman falsafah sesat dan sekular.Manakan tidak, belajar sekerat jalan.
Perhatikanlah berapa ramai di kalangan kita yang benci Islam lebih dari kafir bencikan islam.Benci Kafir pada Islam mahu juga mereka belek Al Quran.Kita sering berkata; "aku Islam yang tulin"namun apabila ada orang kafir yang merujuk Al Quran kita melenting dan buatkenyatan mengarut.Jangan rosakkan akidah dengan menyatakan asas yang tak berasas.
Memang diam lebih baik dari berkata,tapi mendiamkan dan buat tak tahu pada kebatilan mendedahlan diri kepada murka Allah dan ini namanya mengharap neraka.(waliyazabillah min zalik)

No comments:

Post a Comment