Pages

Tuesday, May 18, 2010

MESEJ MESEJ HARI GURU

Pada 16 mei yang lalu saya menerima banyak SMS yang mengucapkan Selamat hari guru .Mesej mesej yang dihantar ada yang serius dan ada yang berbentuk humour dan berpendidikan. Saya catatkan beberapa mesej yang saya terima.

1. Salam pendidik...Jasa guru tiada ternilai, mengajar mendidik tanpa jemu, ganjaran akhirat bakal dicapai,teruskan khidmat mencurah ilmu....Selamat Hari Guru....

2. SELAMAT HARI GURU KEPADA SEMUA GURU MALAYSIA,JUTAAN TERIMA KASIH KEPADA SEMUA WARGA PENDIDIK DAN SEMOGA KALIAN DIBERKATI DAN DI RAHMATI - DS NIZAR JAMALUDDIN DAN KEPIMPINAN PAKATAN RAKYAT PERAK.

3. guru bagaikan NTV7 kerana CERIA SELALU, Guru juga kaddangkala seperti TV3 kerana MENJADI INSPIRASI HIDUPKU ,yang pasti guru juga bagaikan TV9 DEKAT DI HATI.... dan yang paling penting guru juga bagaikan PACKAGE ASTRO kerana MACAM MACAM ADA....Selamat Hari Guru.

4. Assalammualaikum ...Selamat Hari Guru, Jasamu tetap diingati selalu,terima kasih atas segala ilmu yang dicurahkan,semoga sentiasa diberkati@dirahmati Allah.....Amin...Jazakalllah hukhairan kasira...Dr anak muridmu yang menghargai segala pengorbananmu....Halalkan segala ilmu yang diberikan...Ampun segala kesalahan @ sesilapan yang telah ana lakukan....Syukran jazilan di atas segala galanya.

5.SELAMAT HARI GURU

6. Salam..Selamat Hari Guru buat semua yang bergelar "cikgu" "Teacher" "sir" "Ustaz" "Ustazah" dan yang seangkatan dengannya. terima kasih atas segalanya.

7. Assalammualaikum.. happy Teacher Day. Semoga menjadi guru yang tabah dan bertanggungjawab.

8. SLM HR GURU, CIK GU BAKTIMU KAMI KENANG HINGGA KE AKHIR HAYAT

9. Baca Hingga habis. renungan hari Guru, Apakah cita cita anda sebelum jadi guru? Mejistret?Loyar,Enjiniar?Anda menyesal jadi Guru? Cuba lihat,ada tak loyar yg sanggup pakai topi arkitek? Ada tak mejistret yang sanggup sarung kot doktor? Tapi guru adalah SEMUA itu. Kita lah doktor bila budak sakit,loyat bila parents soal,mejistret bila budak bergaduh. Hatta security guard & AHLI NUJUM pun kita.hari ni pula jadi tukang kebun gotong royong Perdana. Oleh itu banggalah jadi cikgu. SELAMAT HARI GURU.

No comments:

Post a Comment