Pages

Thursday, April 2, 2009

JASA BERSIH



Momentum BERSIH masih bergempita menyauarakan tuntutan supaya proses demokrasi melaui Pilihanraya berjalan dengan sewajarnya, jangan wewenang dikudakayukan oleh mereka yang berkuasa. Sedar atau tidak suara rakyat sedikit sebanyak mengecutkan perut mereka yang berkuasa walaupun keangkuhan masih berleluasa dalam sanubari.


Setahun PRU 12 berlalu sipemerintah seakan hampir lupa momentum rakyat,seakan alpa dengan desakan rakyat. Demokrasi ala UMNO ,BARISAN NASIONAL didaulatkan.Keadilan tidak terjelma.Menjelang pilihanraya kecil Bukit Gantang,Bukit Selambau dan Batang Ai ,UMNO BN seolah meraikan tawanan dan ikatan yang membelenggu tangan ,kaki dan mulut PR.Harakah dan Suara Keadilan dikilas leher oleh Puak pemerintah hingga 3 bulan.Terkontang kanting PR berkempen dengan serba kekurangan sedangkan mereka serakus naga mengeksploitasi media Cetak,dan elektronik untuk tabur habuan dunia dan khurafat yang terus membelenggu fikiran rakyat (KHURAFAT: Hanya UMNO BN yang buleh memerintah).


Wahai segenap warga pengundi Bukit Gantang,Bukit Selambau dan BAtang Ai.Mari kita segandingan kita jahanamkan pemikiran kolot UMNO BN biar terkubur dan sama sama kita talkinkan.Takbir

No comments:

Post a Comment