Pages

Thursday, April 2, 2009

MENANTI PM KE 6


Khabarnya 3 April tarikh keramat untuk DS Najib Tun Razak.Seluruh rakyat Malaysia juga bakal melihat babak seterusnya perjalanan dan perubahan lanscape politik Malaysia. Sebagai anak Perak menunggu Ds najib sebagai Pm menjadikan luka hati bulan Februari kembali berdarah,panas dan membuak.Keharmonian dan kedamaian negeri bertuan Perak dirodok malang dan kemelut yang tak berkesudahan. Angkara bakal Pm yang tidak lagi kita ketahui kesedahan episodnya. Kalau Paklah (Imam hadhari ) & (Mr clean) bertahan 2 penggal agaknya Pm ke enam yang tiada jolokan apa apa hanya terpalit onar-onar sahaja,berapa penggal mampu bertahan.


Kita sebagai rakyat tidak lupa akan pesanan wahyu angkara menobatkan pemimpin yang dibenci samalah meletakkan diri dalam kancah derita dan bala ini sedikit demi sedikit akan meracun keamanan dan mengundang redho pada ketidakwarasan.


Marilah kita walaau hanya bertongkat paruh,dan hanya berbekalkan gigi dan gusi mempertahankan keimanan dan menobatkan kebenaran walaupun pahit pahit perjuangan telah mula dirasai.Simpati nasib harakah agaknya apa lagi selepas ini.


No comments:

Post a Comment