Pages

Thursday, September 3, 2009

KEMBARA RAMADHAN








Ramadhan yang hadir membuka seribu satu pintu kebajikan. Saya pasti setiap individu yang berperasaan sudah pasti teringin bersama keluarga untuk berbuka. Sekurang kurangnya dapat menjalinkan mahabbah dan kemesraan ataupun dapat juga menjenguk keluarga.

setiap tahun saya mempunyai giliran Beraidilfitri. Kebetulan tahun ini giliran kampung saya di Perak. Namun kesempatan berbuka bersama keluarga mertua tak pernah saya abaikan. Mertua di Terengganu. JAdi kenelah saya bahagikan masa walaupun banyak karenah yang mahu diuruskan hubungan keluarga perlu diutamakan.

Kesempatan pulang bercuti sambil berbuka bersama keluarga , saya sempat ke tasik kenyir. Gambar yang saya paparkan di atas menceritakan betapa istimewanya Tasik Kenyir.

No comments:

Post a Comment